Xente qu'anda perequí :-)

martes, mayo 10, 2011

Matrix, Paraísu Natural

Un collaciu punxo una breve, pero sustanciosa, reflexión nel so blog, que ya tengo ente los mios sitios más prestosos. Fala del paralelismu ente la película MATRIX y la sociedá asturiano baxo'l mandu del "faccioPSOE", que ye, tamién, otra película. Interesante reflexión que merez una visita pola llectura acertao de lo que diz y, muncho meyor, de lo que non diz. Si vos peta, visitái http://sabencianeya.blogspot.com/2011/05/interpretacion-ad-libitum-de-la-peli.html

lunes, mayo 09, 2011

Pilforrismu: Panem et circenses

¡Como camuden los tiempos!
Va ocho años fervollaba'l patiu asturianista con idées d'avance y ganancia, esguedayandose'l personal por algamar más y más cotes de nación. Va a ser que la cosa asturiana nun va per esos caleyos y que la realidá, amás d'inorala, hai que la caltener cuala hemorroide sabichiego. Nestes tamos y va a prestame votar en términos matemáticos, diendo a la gueta del´mínimu común múltiplu" ya que'l máximu, ye'l máximu común divisor y nun toi por dixebrar, más de lo que ya ta la cosa, el prau asturianista pues, nun hai que lo negar, hai poca pación que repartir.
Votar al menos malu, por feu que sía o gordu que caiga, va a ser lo menos malo. Ente pilforrismu sozialisto, pprismu españoliegu y asturianismu cavernicoide voi pensame lo del conceyu d'artista únicu, el del diletante. Tengo pa min que fai más quien quier que quien pué, y la fe mueve montañes. De toes formes, una vida en democracia nun da pa más de 17 votaciones y, la verdá, nun toi por perder tiempu y votos nos mesmos pilforros y pilforres del facismu asturianu, sía d'isquierdes o de dereches, que tanto monten y monten tantu.

Fascismu Islamista, martiriu Coptu

  • Mientres los bienpensantes del primer mundu combalechen col facismu islámicu cola sida de la "tolerancia relixoso", los bederres islámicos asesinen a quienes nun son de la so cuerda. Nesti casu son coptos n'Exiptu, que da la casualidá de que son cristianos pero podríen ser xudíos o budhistes, daría-yos igual.
  • Lo simpático ye llier cómo lo reflexen les noticies de la prensa o les telenoticies audiovisuales. Sigún elles, tolos implicaos na engarradiella son sectarios y mala xente, igualando a toos no malo, pero ignorando, arrementes y, poro, con muncha culpa, que son los facistes islámicos los que nun solo nun toleren y respeten a los cristianos (quienes sí respeten al moru) sinón que són los musulmanes los que maten a los que nun lo son.
  • ¿Violencia sectaria de los coptos? Los coptos, auténtiques víctimes del facismu musulmán, son los antiguos exípcios fechos siguidores del Cristo primero de que llegara la barbarie musulmano a les tierres de los faraones y destruyera la rica cultura milenaria de los Ramsés, Tutmosis y Cleopatras, quemando palacios, iglesies y la biblioteca d'Alexandría, arrampuñando riqueza y vides de los probes exipcios. Imperialismu árabe y facismu musulmán. ¿Va a ser que naide lo ve? De fecho, la pallabra "copto" ye una deformación árabe de la pallabra orixinal que significa, "exipciu". Voltures da lleer coses como estes nun periódicu d'equí
  • Fartucu toi de tantu "equidistante" y tolerancia de salón. Lo malo ye malo y nun lo fai meyor el que lo malo funda raigaños en supuestos culturalismos relixosos que nun dexen de ser nazismu y fobia pa colos que nun son de los de ellos. Con razón Hitler facía tan bones migues colos moros.
  • La infamia de los tolerantes llegaría a xustificar la barbarie musulmano afirmando que ye que los coptos que se firieron coles armes de fueu de los faciosos islámicos, en realidá lo que pasó ye que los babayos coptos trompicaron coles bales que los mataron pues, probes, nun saben caminar.