Xente qu'anda perequí :-)

martes, febrero 01, 2011

BASORIA CHINO

Perru en güesos, pulgues y duviesos.... Diome por dir en cata d’un auricular barato a un atroxaderu chinolandés, y atopelu por 75 céntimos: una mala copia de “Sony”, pero que furrula si curies de cantesar, con cinta pellizo, la unión de cada cable colos respeutivos casquiellos del amplificador de voz. Interesante. Y de la que pasaba per un estante atacao de chirimbolos, reparé nun montonín de máquines d’afaitar refugables. Yeren 5 unidaes por 55 centavos. Garreles y pa casa.

Pela mañana, afaitase con aquello yera morrer. Escuso dicir qu’aquello yera como tentar corase ún con un zapatu. Hasta mercromina, tuvi de poner na sotabarba. Y, claro, ye que, como diz la copla, pocu dineru, poco menéu. Pero ye que nel supermercáu MERCADONA tienen bonísimes refugables, en númberu de 10, por 80 céntimos.

Aprendí la lleción. ¿China? Chatarra, basoria barato qu’igua l’allampie de coses que tienen quienes, aparentemente, nun puén espurrir perres o intelixencia. Pues los chinos son una mala copia del know-how xaponés. Falta-yos la ética sintoísta d’éstos, sóbrado-yos la dictadura del “too val p’arriquecer” vendiendo basoria.

Nel mio calderu de basoria pararon les maquinielles d’afaitar. Deus gratia. Ya lo dixo aquél, na película LA ISLLA....