Xente qu'anda perequí :-)

jueves, enero 21, 2010

NUN ME METER LA MANU EN BOLSU

Chauchesk Divís, mozu rumanu d'a cuarenta años, antigu sarxentu nel exércitu de Chauchescu, vieno a l'Asturies del Gochu Fartón en cata una vida meyor hai unos cincu años. Tiró los bolos pel aire nel atopu de les cais 17 de... cola avenía... Bono, esa na que taba tol puteríu de Xixón primero de dir pal campu fumbol de Los Fresnos, y too ello pa ganar unos cuartos con que comer caliente na Cocina Económico. Aende tuvo hasta qu'un bon día echó moza o, mas que pué tamién que fuera que la moza asturiana se-y chare per elli. Yá se sabi que lo sexual tira muncho.

Los xenes parasitarios ínsitos nel rumanu sobreviviente desde que l'emperaor Traxanu de la Roma tardoimperial ganare la Dacia a la llatinidá entamaron a furrular. Como home de tratu cordial y esquisita educancia, sé de quien-y dió agospiu en casa y ducha caliente cola que quitar la porcancia de piel y mente. La moza primera afianzó-y la compra d'una moto cola qu'algamar un trabayu como repartior de pizzes. 1.400 l'euros que salieron del amor carnal y poco más.

Topelu hai unos meses na oficina d'emplegu del Cotu de S. Nicolás. Ellí un voluntariosu orietaor llaboral, un vienres yá fuera d'hora d'atención al públicu, fíxo-y un Curriculum-Vitae pa que los chara en dellos establecimientos de comida rápido. Y más nada, que coló al pais de nacencia, la Rumanía ex-comunista, esa república qu'esporta delitu y miseria a tola Europa incauto y bienintencionao. Y vieno col so pá depués de vender la moto por 700 l'euros. En Rumanía pedíen-y 30.000 l'euros pa operar al pa del corazón y, como bon parásitu social, pescanció al intre qu'había un pais de promisión, ún en que un zapateru, cualu rei espíu, soxulga a un paisanaxe bobo y cegarato. Esi pais, la España de la tolerancia, permíte-y operar al pá nel hospital de Cagüeñes de baldre, como dixo el castrón rumanu "gratis total". Entrugáron-y en Timisoara, mui estrañaos pola xenerosidá d'España, que quien diba pagalo y elli arrepostió que naide, que n'España too eso yera gratis. Aneciaron n'entruga-ylo otra vuelta y dixo que l'Estau español... O seya, yo, tu, el vecín del quintu, la puta que vivi en segundu, Xuan el kioskeru, Esperanza, la del puestu pan, la Xacona, la que viende'l pescáu na plaza...

Esto ye la España del 2.010. Un Xineru xelón d'una selmana de ñeve. La mala fostia que se me punxo duró un tiempu, nun creyer.

Dexaime que me cague na puta que parió a la tolerancia. Yo, rumanu, fairía lo mesmo cuando un pais, ESTI PAIS, nun ye otra cosa que babayos hipnotizaos énte un televisor y la propaganda nazionalsocialista d'un zapateru remendón. ¡Colo fácil que sería invocar el criteriu de reciprocidá a la hora de prestar asistencia sanitario a tantu vivalavirxe! Nun quiero pagar impuestos pa qu'estos políticos marafundien el mio tiempu y dineru. Si quiero ganar el cielu dexaime que seya yo quien gaste los cuartos en, y no, que me pete.

Mundu magaya.