Xente qu'anda perequí :-)

jueves, junio 25, 2009

ARRIBA, COMO ABAXO.

Sé qu'esistíen. Víalos nos movientes (1) y nun me yeren especialmente tarrecibles. Inda nos fiestos (2) salíemos, guah.es d'aquella, a pidir por ellos, en cata de perres pa coles qu'aperiar bonos fines, ente otros, krishtianalos (3).

Ye lo que trai rellacionase con maracianos. De mano pacíficos hasta qu'un día ves nos movientes lo muncho malo que son, que si violen a les tos muyeres, que si la tienen más grande que la de nueso, que si les muyeres atochecen en cuantes que follen con ellos, que si atropen tolos puestos de trabayu... Too barata lliteratura y cosadielles que, pa qué lo negar. furrulen perbién ente la xente simplayo.

Lo cierto ye que nunca nun me fadiaren. Nunca nun los tratare, sacante a M-boix, ún d'ellos, pero krishtianizáu de nacencia por vinir de la colonia que la Patria tien naquél llugar. Nunca cuidé d'ellos. Nunca pensé n'atopalos en mio casa. Nunca, hasta qu'estos tiempos de dibilluriu y trafuelgu que vivo aportaron a la societas (4). Dicin que ye la fame, la falta futuru nesi planeta ermu d'agua. Dicin muncho, ente otres coses, qu'hai traficantes que vienden-yos un futuru fácil na nuesa casa y ellos, claro, créenlo como prubinos que son. La verdá ye qu'ha tenese valor pa xubir a eses naves gravitatories de teunoloxía barato y pocos medios. Valor pa pagar por una plaza nesos cagüercos esnalantes, esos traxes de madera fechos a martiellazos y poco más.

Sía como sía, la cosa ye qu'agora los maracianos viven en barriu. Vivin xunto con otra muncha xente estelar. Vineron pa quedar, y naide nun los invitó. Y nesto taba cuando conocí a Bab'l. Un maracianu señorín, d'esos de casa rico si por talo se tien poder comer casi tolos díes. Bona educación na escuela colonial. Trabayáu al serviciu del colonu terrestre, pueque de bona vida mas, ¿quién pue dicir lo que ye eso? Conocilu porque una moza, amiga d'una amiga y que conocía a un amigu col que quedemos pa fornicar, me lu presentó. Aquélla diba a casar col maracianu, un asuntu de permisos de residencia terrestre o eso paiciome oyer. Una basoria, creéime, la hipocresía d'importar mano d'obra barato pa que'l sistema económicu de nueso pueda siguir produciendo a bon preciu mientres la condición d'esclavu aumenta ente la raza humano alienada pol consumismu y la inmigración, ente otra, de los maracianos.

Si ye que pue dicise que los maracianos son persones to de dicir que Bab'l ye bona persona. Y cuando me cuntó la hestoria de cómo aterrizó na Patria, dexome ablucáu porque nun vieno de maguyu nes chalanes espaciales, como fain toos ellos, sinón en turbostélar (5), eso sí, con billete de segundu gráu. Prindolu la policía en cuantes asomó la piel naranxa pel departamentu-restaurante del inxeniu viaxante, pero ya nun podíen facer ná. A ver, esclariemos que ná en términos d'humanismu pues notres circunstancies, y notros tresportes, podríen tenelu esquitáu, eyectáu dafechu al espaciu, ensin munchu problema.

Depués d'indentificalu na estación de policía, cola tarxeta d'espulsión insertao na vidaya derecha, dexáronlu colar cola alvertencia de que la orde d'internamientu tardaría unos meses y que, poro, nun tendría de metese en problemes si nun quería acabar na colonia carcelario de la Lluna. ¡Vaya gallu esti Bab'l! De tener coyones diría que tendríen de ser cuadraos y bien grandes.

El mui castrón aferrose a una moza necesitao de cariño y sexu. Eso siempre convién. Convién a toos y nespecial a les moces de la Tierra que, en franca minoría reproductivo por cuenta de tantu manfloritu xenéticu, nun son a poder satisfacer la necesidá primera de sentise completes vaxinalmente. Pa eso los maracianos yeren bona comida. Tratelu un tiempu. Yera bon trabayaor y, ya lo dixi, meyor persona. Automáticamente, coses de les etiquetes, tolos maracianos qu'entamé a ver pasaron a gozar d'un estatus asemeyáu al de Bab'l. Pero non, nun tolos maracianos yeren Bab'l.

Hai unes selmanes vieno per casa un amigu de Bab'l. Wam'm, qu'esi ye'l so nome de maracianu probe, tien otra hestoria que cuntar y de xuro que nun vos la cuntará porque visti miéu y come dolor. Esti ye un superviviente. Ná de turbostélar o lasercaril (6). Esti ye de los de chalana (o meyor dicir, chatarra) espacial. Pasó diez meses terrestres a bordo d'una nave desahuciao, técnicamente falando, conociendo toles llúrigues espaciales que los radares estelares de defensa terrestre refuguen fondigonar porque naide, en sanu xuiciu mental, se metería nelles. Vio morrer a muchos collacios y tuvo de comer a munchos d'ellos pa sobrevivir hasta aportar a la Tierra. L'aciar frutu del viaxe ye un güeyu ensucho y fondes ferides per tol cuerpu qu'amuesen quién evito cayer na cazuela del desesperu y la sobrevivencia. Xúrovos qu'a min los maracianos nun m'importen. Podríen dir toos a tomar pel culu yá. Pero conocer la esperiencia del probe Wam'm púnxome en corazón compasión. Con esti home, pues por un igual lu tengo, diría al mesmu abisu infernal que vende Krishtian, y a elli solu tendría elexío pa lluchar pola propia vida a comuñes. Porque esos güeyos medio ensuchos (quiciabes de tantu lloru) y esa rocea, qu'atapa dignidá ensin medida, son medalles que pocos algamarán na puta esistencia universal. Pues de la xente que fue al infiernu y volvió quiero yo tener amigos.

NOTES (1) movientes = películes ellectróniques d'ampliu consumu

(2) fiestos = ciertos díes de folixa relixoso

(3) Krishtian = algoritmu moral cristalizáu en paradigma eticidante.

(4) societas = cadarma social en que desendolca la humanidá

(5) turbostélar = tresporte automatizáu d'entidaes biolóxiques

(6) lasercaril = tresporte discrecional multimaterial

Costante Álvarez

lunes, junio 22, 2009

D'Irán, ma non tornarán

Más o menos

Anden revolvicos per Irán. N'asturiano ye difícil facer el chiste porque'l nome imposible diba ser "Dirán" y vaiga sabese aú dirán o lo que van dicir. En fin, la hestoria d'esi cachu asiáticu que s'esplayó na canal de TVE conocíu como "La 2" amuesa, una vuelta más, que lo que fai humano al humano nun ye, sátamente, la intelixencia. 

Frente al tiranu, el xá de nome Mohammad Reza Pahlevi. (copia teunolóxico del gran Ciro I), el desesperu del pueblu vio na relixón, y nos sos molacinos, la única solución amestante de les sinerxies de la llucha por eso que se noma llibertá. L'alternativa al sofitu ocidental qu'encontiaba al tiranu, encarnao pol imperialismu de los Estaos Xuníos de Norteamerica, yera la igualmente imperialista Xunión Soviética. La tercera vía (y non precisamente Tomista) resultaba ser de collecha nacional: l'islamismu chiíta. Sicasí, maticemos que los de "nacional" ye discutible: l'islamismu ye otra clás d'imperialismu alienante qu'espurrió ente pueblos probes, soxulgaos por imperialismos más vieyos o menos comenientes. Pero bono, de toes toes, dende la ciudá iraní, que dicin santa. de Qom, el sátrapa Mohammad Reza Pahlevi. recibió la fatwa del clero chiíta y dende l'esiliu parisinu, Khomeini punxo la pica en Flandes. Mas, lo que ye la vida, baltáu el tiranu ¿daveres vieno lo meyor?

Guerres y más guerres, aliñaes con petróliu y gas, la República Islámica d'Irán nun resulta un cachu del cielu (islámicu) na Tierra. Too exerciciu de poder ye servidume, cierto, y más cuando son los homes los que lu exercen, lleven toga, traxe talar o armes. Lo simpático ye que los fíos d'aquellos que naguaben pola llibertá, los heriedes de los que morrieron como cuentu risa nes llamargues salmorioses de la raya con Irak n’Abadán, son los que, nes cais, places y caleyes pidin anguaño, a glayíu de martiriu, decencia elleutoral. Probes ¿pensaben que porque tan nuna república islámico y, poro, intrísecamente bono y xusto por cumplir (dalgunes) mandes del profeta, los que gobiernen nella son santos y decentes? Munchu pidin.

Güei, como antanu col tiranu, los mesmos castronos colos mesmos métodos de tiranu. Da igual qu'agora sían "guardianes de la revolución" en cuentes del antiguu serviciu secretu del xá, la SAVAK. Da lo mesmo que manden cures en cuentes de políticos. De fecho, too ye lo mesmo porque la única relixón que manda nel coral del humano por cepillar ye siempre la mesma: l'exerciciu del poder. O, si se prefier, los santos coyones del marqués.