Xente qu'anda perequí :-)

lunes, marzo 09, 2009

Futuru negro nel futuru del negru

L'exerciciu del poder ye prestoso. Prestoso hasta que te decates de les conscuencies porque, evidente ye, lo uno trai lo otro. Si el poder ye político, pues salvar d'ello autoengañándote con aquello de que gobernar ye elexir. Sicasí, convién tener claro que'l famosu principiu democrático nun inclúi una supuesta impunidá democrático.

Hai un tiempu que tengo contautu con dalgunos negros senegaleses, los más d'ellos patéricos, a los que miro y trato de pescanciar. Tantu dolor, tanta distancia, tanta sufrencia... Como too na vida, depende del individuu el ser a estrincar les entendederes p'algamar la personal razón que subxaz na decisión de colar de casa enfrentando fame, fríu y muerte. Pero ensin querer xulgar motivos personales, nun me cai embaxo que toos me digan que vinieron porque-yos dixeron que Zapatero yera l'amigu de los negros. Bono, eso y porque, perres mediante, el serviciu mafiosu de tresporte furrula perbién nuna ex-colonia na que los negros ricos habiten castiellos franceses y los probes, munchos más, claro, cultiven les tierres del neocolonu francés y sirven les meses de los blancos nel Club Med aistiao en paradisíaca sablera senegaleso.

Supongo que Zapatero nun pué ser racista. Neto que nun lo son los patronos, los empresarios y la xente de ringu-rangu o con mandu en plaza que necesiten mano d'obra barato que module el preciu del trabayu. Como aventayáu molacín del gran poder fácticu, la nomenklatura-bancario a la que-y da les nuestres perres, tien de poner nel mercáu del trabayu material nuevo que baxe'l preciu de la unidá d'esfuerzu, arriqueciendo con ello la plusvalía del amu. Pero lo irónico ye la cantidá de muerte que produz tantu talante Zapateril en forma de tantu calabre de negru entullíu y en remueyo de salmoria atlántico, pelleyos curtíos en sal marino, desmielinizaos y con güesame rescamplante, que cuchen la gran alfombra de plancton, esa pálida sopa primixenio que soñó un día'l científicu soviéticu Oparín pa desplicar l'entamu de la vida nesti planeta de la inxusticia.

Gracies al talante zapateril, xorra y krill gocien d'estupenda carne africano p'alimentar a merluces y caballes de Pescanova, por exemplu. Tanta muerte. Tanta sal. Tantu sol.

Gracies, Zapatitos: siempre quinxi conocer a un negru ensin salir de casa. Esto d'arrecostinar tantu muertu por obra y gracia del talante debe ser l'orixe de que-y ablancuxen yá les vidayes. Eso o que les ñeves del tiempu vienen piadoses a desfilar la negritú d'alma d'esti curiosu personax del voluntarismu gagá.

Tanta muerte. Tanta sal. Tantu sol